Retourneren
Retourvoorwaarden
- Je kunt producten binnen 2 weken na ontvangst retourneren. De termijn gaat in op de dag van ontvangst van je bestelling. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
- Een product wordt alleen retour geaccepteerd als het in originele staat en in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij je om alles wat je geleverd krijgt goed te bewaren.
- Niet alle goederen zijn te retourneren, bijv. op maat gemaakte/gesneden producten worden niet als retour geaccepteerd. Wilt u zeker weten dat uw producten geretourneerd mogen worden neem dan van te voren contact met ons op via info@kamerfilter.nl
- Verpak het product goed zodat het tijdens transport niet kan beschadigen, komt het kapot/beschadigd bij ons aan wordt uw aankoopbedrag niet terug gestort.
- Bewaar het verzendbewijs dat je bij het DPD servicepunt krijgt goed. Wij vergoeden zoekgeraakte zendingen alleen op vertoon van dit bewijs en na overleg met DPD.
Indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, behoudt kamerfilter.nl zich het recht voor om goederen te weigeren of te retourneren.
Retourprocedure
U dient uw retourzending eerst aan te melden voor een juist retournummer, anders wordt uw pakket niet aangenomen.
Indien u uw pakket wilt retour sturen dient u het goed verpakt in te leveren op een DPD service punt, bekijk inleverpunten bij u in de buurt via https://www.dpd.com/nl/nl/pickup-parcelshops/
U kunt ook via ons een (verzekerd*) retourlabel ontvangen, deze kosten €7.50 per stuk (enkel pakketten!).
Wanneer u een retourlabel per mail ontvangt kunt u deze uitprinten en op de retourdoos plakken. Bij inlevering van het pakket op een DPD servicepunt ontvangt u een verzendbewijs. Bewaar het verzendbewijs dat je hier krijgt goed. Als je deze niet krijgt, vraag er dan naar!
Als je retour wordt geaccepteerd krijg je het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst retour gecrediteerd.
Bij het retourneren van een bestelling krijg je de verzendkosten niet vergoed.
FAQ’S RETOURNEREN
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 7 dagen na retourneren je geld terug.
Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten niet vergoed als je de bestelling retourneert.
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.
Ik wil graag dat jullie mijn retourlabel regelen zodat ik minder risico loop, wat moet ik doen?
Wil je graag via ons een retourlabel ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@kamerfilter.nl
Of bel onze klantenservice op werkdagen tussen 10.00 – 18.00 uur op telefoonnummer +31(0)85-0471100, zij helpen je verder.
Moeten de producten in de originele verpakking worden geretourneerd?
Producten worden alleen retour geaccepteerd als ze in originele staat en in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, worden teruggestuurd.
Zorg er dus goed voor dat je alles goed verpakt.
Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een DPD servicepunt, u vindt de dichtstbijzijnde via https://www.dpd.com/nl/nl/pickup-parcelshops/
Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?
Ja, dit is mogelijk. Je zult je (gedeeltelijke) bestelling retour moeten sturen, waarna wij het bedrag met je nieuwe producten verrekenen.
Eventueel krijg je dan wat retourgestort of dient u iets bij te betalen. Na ontvangst van deze betaling wordt uw nieuwe bestelling verzonden.
* De verzekering is tot 520 euro en wordt uitgekeerd door DPD, bekijk de voorwaarden op de website van http://www.dpd.com/nl